اقدام پژوهي يادگيري مشاركتي

اقدام پژوهي علاقه مند كردن دانش آموزان به كار گروهي و همياري در كلاس

اقدام پژوهي علاقه مند كردن دانش آموزان به كار گروهي و همياري در كلاس 

فرمت فايل ورد و قابل ويرايش

تعداد صفحات مندرج در توضيحات فايل

قسمتي از فايل:اقدام پژوهي علاقه مند كردن دانش آموزان به كار گروهي و همياري در كلاس 

چكيده:
دانش آموزاني كه از طريق يادگيري فعال به يادگيري مي بردازند نه تنها بهتر ياد مي‌گيرند بلكه از تجربه يادگيري الذت بيشتري نيز مي‌برند.

حتي اگر معلم بهترين سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسي به سخنراني بپردازد ممكن است يادگيري صورت گيرد اما اين يادگيري به اندازه يادگيري كه در موقعيت فعات به وجود مي‌آيد كامل جامع وپايدار نيست.

اثرات يادگيري از طريق كار گروهي و همياري را مي‌توان در اين 5 بند خلاصه كرد:
1. افراد از يكديگر مي‌آموزند
2. انگيزه جهت يادگيري راافزايش مي‌دهد
3. احساسات مثبت نسبت به يكديگر را افزايش مي‌دهد واز جدايي و تنهايي مي‌كاهد وروابط دوستانه ايجاد مي‌كنند
4. باعث تقويت مهارت‌هاي اجتماعي مي‌گردد.
5. منجربه تقويت عزت نفس مي‌شود.


لينك دانلود:

اقدام پژوهي علاقه مند كردن دانش آموزان به كار گروهي و همياري در كلاس 


ادامهـ مطلبـ |
برچسب:

آخرین مطالب ارسالی

جواب پرسش مهر رئيس جمهور 97
پاسخ پرسش مهر آموختن چه مهارت‌هايي براي زندگي مهم‌تر است
مقاله پرسش مهر آموختن چه مهارت‌هايي براي زندگي مهم‌تر است؟
پرسش مهر سال ۹۸-۹۷: آموختن چه مهارت‌هايي براي زندگي مهم‌تر است؟
جواب پرسش مهر سال ۹۸-۹۷ در مورد آموختن چه مهارت‌هايي براي زندگي مهم‌تر است
جواب پرسش مهر سال ۹۸-۹۷ در مورد مهارت‌هايي براي زندگي
جواب پرسش مهر سال ۹۸-۹۷
نمونه سوالات ضمن خدمت معرفت و بصيرت حسيني
دانلود پروژه مهر 97
دانلود پروژه مهر 97-98

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان